تمام تلاش ما در دی ماسک بر این است که محصولات خود را در بالاترین کیفیت تولید کنیم.
و در بهترین شرایط و سریعترین زمان ممکن به دست شما برسانیم.
با این وجود اگر در محصولی که به دست شما رسیده است مشکلی وجود دارد
لطفا ابتدا به بخش پشتیبانی اطلاع دهید .
و با هماهنگی با بخش پشتیبانی و گرفتن آدرس پستی ، اقدام به مرجوع کردن کالا فرمایید
حتی الامکان کالا را در جعبه یا کارتن اصلی خود بسته بندی و ارسال نمایید.
ماسکهایی که از جعبه خارج کرده اید حتی اگر آن را به صورت نزده و استفاده نکرده اید به هیچ وجه
به داخل جعبه بازنگردانید.
برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس پرداخت استفاده نمایید یا تصویر
رسید پستی را برای ما از طریق ایمیل info@daymask.ir یا از طریق واتساپ ارسال فرمایید
بعد از دریافت کالا، هزینه به حساب اعلامی شما واریز و فیش واریزی برای شما ارسال خواهد شد.
مشتری مداری و جلب رضایت شما از اهداف اصلی شرکت ساینا تجهیز سلامت دی است.
و از هرگونه پیشنهاد و انتقادی جهت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات استقبال می کنیم
آماده پاسخگویی هستم.